Briefing

Hvem er vi - hvad vil I - hvad kan jeg gøre for jer?


Forventningsafstemning
På briefingen afstemmes også den foreløbige forventning om resultater i forhold til emnemasse, produkt og den tid I ønsker, at opgaven skal forløbe over. I modtager en realistisk forventningsvurdering - dvs. at ingen opgave bliver "oversolgt" i det vi så overskrider kvalitetskravene. Jo mere I lægger over i mine hænder - jo større mulighed får I for succés. Vi skal være i øjenhøjde, før jeg går i gang.

Vi skal desuden tale om jeres ønsker i forhold til afrapportering, samt gensidige krav.

Opgavestyring
Efter briefingen på mødeopfølgning får I et foreløbigt estimat, som I skal godkende, før opgaven startes. Måske har I allerede udarbejdet et selv, så kigger vi på det sammen. Det foreløbige estimat vil med absolut sikkerhed blive justeret løbende. Det er ikke muligt at ramme 100% rigtigt - og det er ikke muligt at skabe en fast dialog, som virker på alle emner.
I får gavn af min erfaring i forhold til at tilpasse dialog til emne, samt i fohold til at lade markedsafdækningen påvirke den førte dialog.

Erkendelsen af det levende marked som en gældende faktor er kernen i metoden hos mig.

Projektstyring
Min erfaring og rådgivning er en del af ydelsen - vi skal opnå enighed - og I skal være villige til at lytte til, hvad der er muligt og realistisk uden at gå på kompromis med kvalitetskravene.
Vi arbejder i kundens systemer.

Fortrolighed
Vi skal afstemme på mange parametre. Fortrolighed er en selvfølge. Derfor er briefingens indhold lig med brifingens art, og det er her, vi afstemmer. Derfor kan en briefings elementer ikke fremgå 100% af www.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

"Fordi du stiller krav til kommunikation"

B2B

Coaching